Halaman

Sabtu, 22 Mei 2010

MENGAPA SANGAT PENTING SETIAP INDIVIDU PERLU TAHU TEKNIK MEMBUNUH DAN MEMBELASAH MAKHLUK DURJANA?

Dua contoh perbandingan individu yang tahu dan yang tidak tahu teknik membunuh dan menbelasah makhluk durjana.

1. seorang yang warak ahli ibadah, banyak ilmu maklumat belajar sampai mesir ada master, phd, bila di tanya hadis, hukum hakam, ayat al quran lancar menjawab cuma satu perkara yang dia tak tahu bagaimana hendak membinasakan, mengeluarkan makhluk durjana apa akibatnya? apabila makhluk durjana masuk ke dalam tubuhnya lalu membisikkan rasa riak, bangga diri, tidak ikhlas, amarah dan lain2 maka invidu/ulamak tersebut berada pada posisi terbuka untuk dirosakkan oleh makhluk durjana. makin lama makin bertambah berat masalah yang ditanggung sehingga hendak mati juga akan cuba diganggu. bagaimana iman sejati boleh dibina jika dikuasai oleh makhluk durjana, cuma iman pada perkataan tidak masuk kedalam hati.

2. seorang individu tahu teknik membunuh dan membelasah makhluk durjana maka individu ini berada pada posisi tertutup daripada dirosakkan oleh makhluk durjana. apabila makhluk durjana cuba masuk ke dalam tubuh makhluk ini akan di belasah dan dimusnahkan hasilnya makhluk ini gagal membisikkan kejahatan. Iman sejati dapat dipupuk dan dibina makin hari makin mantap imannya.


Peluang terbuka kepada semua untuk belajar serta memahami ilmu haq & ilmu ilmu bathil dan teknik membunuh iblis dan syaitan. Kepada yang mengalami gangguan makluk halus, silalah dengarkan kursus ilmu haq dan batil dan anda boleh mengubatkan diri anda sendiri tanpa perlu berbelanja beribu-ribu ringgit untuk sessi perubatan dengan bomoh, pawang dan ustaz. Gangguan termasuk saka, ilmu pengasih, jin, syaitan, hantu, santau, ilmu tuju-tuju, busong, histeria, rasukan, sihir dan pelbagai lagi perkara paranormal yang berlaku diseliling anda. Jimat belanja dan anda akan membuka persepsi baru kepada dunia ini. Dalam mencari ilmu anda insyaAllah akan menemui jalan untuk mencari Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan