Ahad, 30 Mei 2010

GADOH..GADOH ..GADOH>>>


asyik2 gaduh pe nak jadii. gaduh satu bangsa plak tu ... buat malu gan org asing je... knp korang suke gadoh??? mungkin korang kurang kasih sayang kut.... kalu dah kurang kasih sayang kenape sampai nak pukul org plak.. cuba korang pikir sikit kalau korang kene pukul sakit tak.. lain kali nak pukul org cuba pikir sikit de .. kalau mati anak org takkan mak bapak dia nak tengok je.. korang tak pikir kalau anak korang pulak org wat cam tu... bodoh pe korang nie... kau tau nak org respect kite bukan cam tu der...
aku kadang2 rase menyampah dengar cite org gaduh tapi nak wat cam ne dah korang suke..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan