Halaman

Selasa, 1 Jun 2010

sesi kaunseling...

semalam aku telah menerima kaunseling oleh seorang guru d skolah aku... aku berbingcang tentang masalah yg dihadapi oleh aku dan rakan2 baju biru ku... aku telah memberi cadangan kepada guru tersebut untuk melakukan satu kursus untuk kami... saya amat berharap sanggat permintatan saye ditunai kan... org kata harimau mati tinggalkan belang ... manusia mati tinggal kan nama.. jadi hajat aku sebelum aku meningalkan sekolah itu aku dapat mengukir mana d skolah itu... jad pesanan kepade adik2 yg bakal berada d skolah itu dapat menmampaat kan ape yg akan kami lakukan.. pelbagai cadagan yg terlintas di fikiran untuk tidak berpisah dengan adik2 d skolah itu.. jadi abg harap adik2 akan menerima abg ibarat adik abg sendiri jikalau ade sebarang masalah jumpa abg ... aku terasa mcm poyo la.. tapi takpe bak kata membe luahkan je perasaan anda d blog anda...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan